Regulamin Sklepu Internetowego www.mydlarniajozefy.pl
§1 Postanowienia ogólne
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.mydlarniajozefy.pl prowadzony jest przez JOANNĘ MAZUR-NIEDZIELĘ prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą MYDLARNIA JÓZEFY JOANNA MAZUR-NIEDZIELA wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą:
adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Wrocławska 6, 55-003 Nadolice Wielkie, NIP 754-279-28-34, REGON 384197717,
adres poczty elektronicznej: sklepik@mydlarniajozefy.pl, numer telefonu: 733 616 782.
- Poniższy regulamin skierowany jest do Konsumenta i definiuje tryb i zasady zawierania Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Do korzystania ze Sklepu, sprawdzania asortymentu oraz zawierania Umowy sprzedaży konieczne jest: posiadanie urządzenia z dostępem do internetu i przeglądarką internetową, wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies oraz posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
- Klient może komunikować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem:
– strony internetowej, poprzez zakładkę „Kontakt” a następnie „Napisz do nas”,
– poczty elektronicznej (sklepik@mydlarniajozefy.pl),
– telefonicznie pod numerami +48 733 616 782 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16.00),
– pisemnie na adres Sprzedawcy (ul. Wrocławska 6, 55-003 Nadolice Wielkie).
5. Klient może założyć Konto na stronie www.mydlarniajozefy.pl, aby mieć dostęp do historii swoich zamówień. Klient nie ma obowiązku zakładania Konta, aby zapoznać się z asortymentem sklepu oraz złożyć zamówienie.
6. Ceny podawane w Sklepie wyrażone są w polskich złotych (PLN) i są cenami zawierającymi VAT (cena brutto). Ceny przy produktach nie zawierają ceny dostawy.
7. Sprzedawca w każdym momencie ma prawo do zmiany ceny towarów, udzielenia rabatu na cały asortyment lub pojedyncze produkty bądź wycofania towaru.
8. Klient ma możliwość złożenia zamówienia za pośrednictwem Sklepu z dostawą na terenie Polski.
§2 Definicje
- Dni robocze- każdy z dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
- Dostawa- czynność mająca na celu dostarczenie Klientowi Towaru wskazanego w Zamówieniu,
- Klient- każda osoba składająca Zamówienie za pośrednictwem Sklepu,
- Konto- Konto Klienta, które może założyć w Sklepie, gromadzone są tam jego dane oraz historia zamówień,
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej (np. zawarcia Umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą bądź zawodową,
- Newsletter- aktualne informacje o produktach i Sklepie rozsyłane za pomocą poczty elektronicznej
- Regulamin- niniejszy dokument
- Sklep- oznacza serwis internetowy, pod kt.rym Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, dostępny pod adresem: https://mydlarniajozefy.pl/,
- Sprzedawca- Mydlarnia Józefy z siedzibą w Nadolicach Wielkich, ul. Wrocławska 6, NIP: 7542792834, REGON: 384197717,
- Towar- dobro materialne przeznaczone na sprzedaż, tutaj: produkty kosmetyczne, akcesoria, dodatki
- Umowa- oznacza umowę sprzedaży zawartą drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą,
- Zamówienie- oświadczenie woli klienta mające na celu zawarcie Umowy sprzedaży Towarów za pośrednictwem Sklepu.
§3
Założenie Konta w Sklepie
- Założenie Konta jest całkowicie darmowe.
- W celu założenia Konta w Sklepie niezbędne jest wypełnienie formularza rejestracji.
- Na Stronie internetowej konieczne jest podanie adresu e- mail, na który zostaje wysłany login oraz tymczasowe hasło do logowania.
- Po zalogowaniu wspomnianymi powyżej danymi klient może edytować hasło i dane konta oraz zmienić swoje dane osobowe. Klient może edytować te dane każdorazowo po zalogowaniu.§4 Składanie Zamówień
- Klienci mogą składać Zamówienia przez całą dobę.
- W celu złożenia zamówienia Klient wybiera interesujący go produkt i klika przycisk„DODAJ DO KOSZYKA”, następnie Klient wykonuje kolejne kroki w oparciu opojawiające się na stronie komunikaty.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatyczny e- mail potwierdzający złożone zamówienie- wraz z informacją o zamówionych produktach oraz sposobie dostawy.
- W przypadku zamówień powyżej 150 zł i wyborze dostawy za pośrednictwem paczkomatu InPost, Klient nie ponosi kosztów dostawy gdy zamówienie zostanie opłacone z góry.
- W celu modyfikacji bądź anulowania zamówienia Klient powinien niezwłocznie po jego złożeniu skontaktować się ze Sprzedawcą (drogą e- mail bądź telefonicznie).
§5
Oferowane metody płatności oraz dostawy
Klientowi w Sklepie udostępnione zostały następujące metody płatności:
• płatność przelewem na konto Sprzedawcy- numer rachunku bankowego 34 1050 1575 1000 0097 1836 8120
• przelewem na telefon na numer 733 616 782
§6 Realizacja Zamówień
- Wymogiem realizacji Zamówienie złożonego przez Klienta jest poprawne wprowadzenie danych osobowych i kontaktowych.
- Jeżeli Klient niepoprawnie bądź niekompletnie uzupełni formularz Zamówienia Sprzedawca będzie podejmował próby kontaktu w celu potwierdzenia bądź uzupełnienia danych. Jeżeli Sprzedawcy nie uda się skontaktować w przeciągu 7 dni Zamówienie zostanie anulowane a środki zwrócone na konto, z którego została dokonana płatność.
- Proces realizacji Zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po zaksięgowaniu zapłaty na koncie Sprzedawcy.
- Czas dostawy zależny jest od aktualnej ilości Zamówień. Zamówienia są realizowane chronologicznie.
- Potwierdzeniem zakupu jest dołączany do Zamówienie paragon bądź (na życzenie klienta) FV.
- Zamówienia pakowane są w tekturową przekładkę oraz foliopak kurierski i wysyłane za pośrednictwem firmy DPD , DHL bądź InPost.
- Klient po otrzymaniu Zamówienia zobowiązany jest zweryfikować czy przesyłka nie została uszkodzona i jest zgodna z zamówieniem.
§7Prawo Odstąpienia Od Umowy
1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Konsument może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się na dole strony.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
3) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
- Na podstawie ustawy o prawach konsumenta, Kupujący nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni bez podania przyczyny.
Dane sprzedawcy:
Nazwa: Joanna Mazur-Niedziela Mydlarnia Józefy
Adres: 55-003 Nadolice Wielkie, ul. Wrocławska 6 NIP: 7542782834
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Oświadczam, ze zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów:
Nazwa Towarów:
Data zakupu:
Data otrzymania Towarów: Numer paragonu:
DANE KUPUJĄCEGO
Imię i Nazwisko: Adres:
Miejscowość, data…………
Podpis
Zwrot środków zostanie dokonany na numer rachunku, z którego robiona była płatność za Towar. Jeżeli zwrot środków ma nastąpić na inny numer rachunku proszę wskazać go w formularzu.
§8 Reklamacje
- Klientowi przysługuje Prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru jeżeli okaże się on niezgodny bądź będzie posiadał wady.
- Klient składa reklamację drogą e- mailową, na adres office@bmpharma.pl.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawarte były takie informacje, jak: dane Klienta składającego reklamację, opis wady, w jakich okolicznościach wystąpiła bądź mogławystąpić oraz żądanie Klienta związane z wadą Towaru.
- Konsument zobowiązany jest niezwłocznie odesłać reklamowany Towar, na kosztSprzedawcy. W tym celu należy skontaktować się (e- mailowo bądź telefonicznie) ze Sprzedawcą.
- Sprzedawca odniesie się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie- nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.§9 Postanowienia Końcowe
1. Umowy zawierane przez Sklep zawierane są w języku polskim.
2.W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta. Sprzedawca zastrzega sobie prawa do wprowadzania zmian w Regulaminie. Do Umów zawieranych przez dokonaniem zmian w Regulaminie stosuje się Regulamin, który obowiązywał w dniu zawarcia Umowy.
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2020r